To dokończę co u mnie,
Wróciłem po drugiej już reklamacji i jak już wcześniej pisałem dołożyli dodatkowe sprężyny,
401 i 404 mm. kazałem sobie wpisać do książki serwisowej że dodatkowe sprężyny montowane są zgodnie z decyzją SAP.
pierwsze sprężyny jakie założyli przy pierwszej reklamacji 1 biala 3 żółte.
Jaki miałeś wymiar na tych oryginalnych springach po wymianie...?? Ja po zatankowaniu wczoraj do pełna baków(bo wyjeżdżam na wczasy) zmierzyłem i miałem wymiar 380mm.(1 x biała i 3 x żółta, więc widzę że trochę przysiadły, bo jak założyli to był 390mm bo mierzyłem.
Co radzicie zgłaszać to jako drugą reklamację, czy narazie jeździć .....?????
te sprężyny co widać to są po pierwszej reklamacji i tak jak wczesniej pisalem od razu było około 380 mm i na drugą reklamację dostałem dodatkowe , nie pisałem do SAP tylko do serwisu. troche skaplikowało się bo pierwszą reklamację składałem w serwisie ale nie tam gdzie kupowałem mimo to pierwszą wymianę wzieli na siebie, jednak drugą reklamację przyjeli załatwili dodatkowe sprężyny ale już nie chcieli wymienić gratis , zaproponowali 206 pln. odmówiłem i pojechałem do serwisu gdzie kupowałem, i oni dogadali się z poprzednim serwisem i przejeli spreżyny i zrobili dołożenie sprężyny gratis i teraz OK.
jeszcze jedna uwaga , rajdowcem nie jestem ale auto w mojej ocenie dużo lepiej trzyma się drogi na zakrętach, nie przechyla się jak na początku. i nie wydaje mi się wcale przez to mniej komfortowe, nawet lepiej jak już nie buja.
Szand czy masz może kopie tego pisma gdzie zgłaszałeś drugi raz tą reklamację ... ?? Jak masz to czy możesz wysłać skana na maila?
Nie pisałem żadnych pism wszystko załatwiłem "na gebe".
Szand to ja z tobą rozmawiałem przez tela którego podał mi gość z ASO z Wieliczki... Ja już widzę że jest dupa więc jak wrócę z wczasów to będę zgłaszał drugą reklamację
[ Dodano: Sro 11 Lip, 12 22:18 ]
Zamieszczone przez bruce
A skąd wiesz, że ASO płaci za springi. Powinno być raczej odwrotnie, springi przysyła SAP a ASO montuje w ramach gwarancji. Nic z tego nie rozumiem - dlaczego w ogóle ASO ma za coś płacić?
Owszem SAP przysyła springi ale z tego co mi gość w ASO powiedział to oni jako serwis muszą za nie zapłacić.... Jaka jest prawda tego nie wiem ale nie ulega wątpliwości że są bardzo oporni w załatwieniu tej sprawy. Mnie też się nie uśmiechało jechać jechać 100km w jedną stronę tam gdzie kupiłem auto ale teraz myślę że warto
[ Dodano: Sro 11 Lip, 12 22:21 ]
Zamieszczone przez szand
Zamieszczone przez termit886
Zamieszczone przez szand
Zamieszczone przez termit886
Zamieszczone przez szand
To dokończę co u mnie,
Wróciłem po drugiej już reklamacji i jak już wcześniej pisałem dołożyli dodatkowe sprężyny,
401 i 404 mm. kazałem sobie wpisać do książki serwisowej że dodatkowe sprężyny montowane są zgodnie z decyzją SAP.
pierwsze sprężyny jakie założyli przy pierwszej reklamacji 1 biala 3 żółte.
Jaki miałeś wymiar na tych oryginalnych springach po wymianie...?? Ja po zatankowaniu wczoraj do pełna baków(bo wyjeżdżam na wczasy) zmierzyłem i miałem wymiar 380mm.(1 x biała i 3 x żółta, więc widzę że trochę przysiadły, bo jak założyli to był 390mm bo mierzyłem.
Co radzicie zgłaszać to jako drugą reklamację, czy narazie jeździć .....?????
te sprężyny co widać to są po pierwszej reklamacji i tak jak wczesniej pisalem od razu było około 380 mm i na drugą reklamację dostałem dodatkowe , nie pisałem do SAP tylko do serwisu. troche skaplikowało się bo pierwszą reklamację składałem w serwisie ale nie tam gdzie kupowałem mimo to pierwszą wymianę wzieli na siebie, jednak drugą reklamację przyjeli załatwili dodatkowe sprężyny ale już nie chcieli wymienić gratis , zaproponowali 206 pln. odmówiłem i pojechałem do serwisu gdzie kupowałem, i oni dogadali się z poprzednim serwisem i przejeli spreżyny i zrobili dołożenie sprężyny gratis i teraz OK.
jeszcze jedna uwaga , rajdowcem nie jestem ale auto w mojej ocenie dużo lepiej trzyma się drogi na zakrętach, nie przechyla się jak na początku. i nie wydaje mi się wcale przez to mniej komfortowe, nawet lepiej jak już nie buja.
Szand czy masz może kopie tego pisma gdzie zgłaszałeś drugi raz tą reklamację ... ?? Jak masz to czy możesz wysłać skana na maila?
Nie pisałem żadnych pism wszystko załatwiłem "na gebe".
A jak zgłaszałeś drugi raz to co im powiedziałeś....????
W każdym serwisie mówią " zadzwonie do pana , muszę zapytać szefa ...jak jutro bedzie w pracy" lub inna sciema. ale na tą chwilę jestem zadowolony
Szand powiedz mi jeszcze jedną rzecz a mianowicie czy jak zgłaszałeś to drugi raz to kazali ci przyjechać na ponowne pomiary...??? bo chcę jutro dzwonić do wieliczki zgłosić drugą reklamację
W każdym serwisie mówią " zadzwonie do pana , muszę zapytać szefa ...jak jutro bedzie w pracy" lub inna sciema. ale na tą chwilę jestem zadowolony
Szand powiedz mi jeszcze jedną rzecz a mianowicie czy jak zgłaszałeś to drugi raz to kazali ci przyjechać na ponowne pomiary...??? bo chcę jutro dzwonić do wieliczki zgłosić drugą reklamację
Nie , jak przyjechalem to w pierwszym salonie zmierzylem tylko z gosciem moja miarka na parkingu, a tam gdzie dokladali to juz tylko zadzwonili do pierwszego serwisu, a reszt bez zadnych dodatkowych problemow
Wszystko wskazuje na to, że SAP wysyła sprężyny i za nie płaci.
A jak widać serwis czasem szuka jeleni, bo niby ich mechanicy muszą się strasznie napracować - ile trwa wymiana sprężyn jak się ma klucz pneumatyczny i podnosi się całe auto ??!!
szand, termit886, Panowie, z jakiego powodu cytujecie całe, te same wiadomości?
Cytowanie selektywne, nie działa u was?
Zamieszczone przez termit886
To jedź tam gdzie kupiłeś auto , bo mnie dwa serwisy tez tak olały
Gwarantem jest każdy Autoryzowany Partner Serwisowy Skody, nie ma znaczenia gdzie się kupiło samochód.
Zamieszczone przez bruce
I gadka: Nie mam dla pana dobrych wiadomości. Nie wysłaliśmy reklamacji do SAP bo nasz dział reklamacji wie że nie będzie uznana, ponadto rozmawiałem też z kierownikiem i odmówił. Proszę się zgłosić do ASO gdzie kupił Pan auto i montował gaz. My nic nie możemy poradzić.
A na przegląd olejowy to cie przyjmą, czy nie? Czy na wymiane oleju też masz jechać do tych co u nich kupiłeś auto? Nie odpuszczaj, ASO jest dla Ciebie, nie Ty dla ASO.
Dobra, ja rozumie ze w autach ktore ma LPG jest problem kto stal sie gwarantem tego auta, bo auta utracily gwarancje SKody, a maja jedynie importera, stad brak gwarancji na terenie UE Ale jak ja gazu nie mam, to producent musi przyslac i zaplacic za naprawe przeciez
Witam,
Jeśli chodzi o płacenie za wymianę sprężyn to proponuję zadzwonić do SAP do Działu Obsługi Klienta. Miałem ten sam problem, że ASO chciało mnie obciążyć kosztami wymiany.
Ostatecznie wymiana na koszt ASO. Zobaczę co będą mówili przy drugiej reklamacji, progresywne MAD-y w drodze ...
Dobra, ja rozumie ze w autach ktore ma LPG jest problem kto stal sie gwarantem tego auta, bo auta utracily gwarancje SKody, a maja jedynie importera, stad brak gwarancji na terenie UE Ale jak ja gazu nie mam, to producent musi przyslac i zaplacic za naprawe przeciez
A skąd wiesz, że tak nie jest a ASO chce sobie po prostu dorobić na sprawie...?
Witam,
To teraz i ja dopisze tutaj swoje 3 grosze,
W zeszlym tygodniu pojechalem do ASO Auto Wimar na pomiar tyłu (umówiłem sie wczesniej). Kierownik serwisu stwierdzil, ze znaja problem, wiec prawdopodobnie bedzie wymiana. Żadnych głupich dyskusji, ściemniania - pełna profeska. Wynik pomiaru: 353mm. We wtorek telefon, ze springi czekaja i zapraszaja na montaż. Dzisiaj wymiana, na takie jak większość z Was tutaj, czyli BF (jedna biala i 3 żółte). Wpis do książki o wymianie, zero złotych do zapłacenia. Auto odczuwalnie poszło w górę, więc bezstresowo odjechałem, ale pomiar z pelnym bakiem, kołem zapasowym i zbiornikiem Lpg na full to tylko 380mm. Do normy brakuje 4 mm więc niewiele. Jak nie usiądzie niżej to da się jeździć bo opony mam wyższe, ale jak usiądą, to pewnie wrócę do nich z reklamacją. Jednak ASO zachowało się w pełni profesjonalnie. Polecam!
PS. Jako ciekawostke podam, ze problem próbowałem równiez zgłaszać w polecanym tutaj serwisie Auto-Blak, jednak tam od razu dostałem info, że nic z tego nie będzie.
Mojej story ciąg dalszy.
Po wysłaniu zgłoszenia do SAP przez stronę internetową i reklamowaniu skandalicznego zachowania Skoda Bednarek dziś po południu zadzwonił kierownik z salonu w którym kupowałem auto i zaprosił na pomiary. Wiedział, że w innym ASO mi odmówili i obiecał poprowadzić sprawę do grande finale. Wróciła moja nadzieja w ludzi i w to że jednak w czasach kryzysu firma Skoda stara się dbać o wizerunek. Ciąg dalszy nastąpi...
Witam,
To teraz i ja dopisze tutaj swoje 3 grosze,
W zeszlym tygodniu pojechalem do ASO Auto Wimar na pomiar tyłu (umówiłem sie wczesniej). Kierownik serwisu stwierdzil, ze znaja problem, wiec prawdopodobnie bedzie wymiana. Żadnych głupich dyskusji, ściemniania - pełna profeska. Wynik pomiaru: 353mm. We wtorek telefon, ze springi czekaja i zapraszaja na montaż. Dzisiaj wymiana, na takie jak większość z Was tutaj, czyli BF (jedna biala i 3 żółte). Wpis do książki o wymianie, zero złotych do zapłacenia. Auto odczuwalnie poszło w górę, więc bezstresowo odjechałem, ale pomiar z pelnym bakiem, kołem zapasowym i zbiornikiem Lpg na full to tylko 380mm. Do normy brakuje 4 mm więc niewiele. Jak nie usiądzie niżej to da się jeździć bo opony mam wyższe, ale jak usiądą, to pewnie wrócę do nich z reklamacją. Jednak ASO zachowało się w pełni profesjonalnie. Polecam!
PS. Jako ciekawostke podam, ze problem próbowałem równiez zgłaszać w polecanym tutaj serwisie Auto-Blak, jednak tam od razu dostałem info, że nic z tego nie będzie.
Pozdrawiam,
MeFFisto
Usiądą Ci napewno bo mi tez takie założyli i po tygodniu jeżdżenia jak zmierzyłem na pełnych zbiornikach PB i LPG wyszło 375mm. Zgłosiłem wczoraj drugi raz reklamacje i SAP ma dylemat co z tym zrobić...??? ponieważ te springi (1 x biała i 3 x żółta) są najtwardszymi jakie przewiduje producent do tego typu nadwozia czyli sedan.Podobno nie mogą założyć mi tych progresywnych bo to będzie nie zgodne z homologacją samochodu dlatego że producent dopuszcza te springi tylko do kombi. Z tego co mi powiedział gość z ASO jestem pierwszy który zgłasza dalej problem w nadwoziu typu sedan. Mieli kilka przypadków ale tylko w kombi.SAP napisał do działu techniki skody bo nie wiedzą co z tym zrobić.Prośba do kolegów którzy mają sedany i mieli wymieniane springi sprawdźcie u siebie jaki macie wymiar u siebie (ale zróbcie to na pełnych bakach).Dam znać co wymyślił SAP.
Mieli kilka przypadków ale tylko w kombi.SAP napisał do działu techniki skody bo nie wiedzą co z tym zrobić.Prośba do kolegów którzy mają sedany i mieli wymieniane springi sprawdźcie u siebie jaki macie wymiar u siebie (ale zróbcie to na pełnych bakach).Dam znać co wymyślił SAP.
auta utracily gwarancje SKody, a maja jedynie importera, stad brak gwarancji na terenie UE
z tym się nie zgodzę.
byłem na przeglądzie w czechach i nic takiego nie mówili
mało tego - problemu z "wiszącym tyłem" nie odnotowali u siebie ( albo nikt się nie skarżył )
pytałem o tylne zawieszenie to oni problemu nie znają nawet w autach z fabrycznym gazem
czyli - da sie
Polska krajem kategorii ,,B"
Oblicz ile więcej pali Twój samochód przez włączone światła w dzień: http://dadrl.pl/bin/KosztySwiatelMijania.zip Jacy ustawodawcy takie prawo. Jakie prawo taki kraj. Jaki kraj takie w nim życie...
hizoku jak etka nie daje mozliwości zamówienia tych z końcówką BF jak mi właśnie takie założyli i nie tylko mi bo tak naprawdę wszystkim którzy taką reklamację zgłaszali (1 x biała i 3 x żółta) a i tak dupa siedzi na 375mm i nie wiedzą co z tym zrobić....
w czechach i nic takiego nie mówili
mało tego - problemu z "wiszącym tyłem" nie odnotowali u siebie ( albo nikt się nie skarżył )
kapi Na spocie 06.07, pokazałem koledze który był FLką w wersji Limuzyna 2010r tsi, że też ma niżej tył niż przód. Ma jeszcze dwa miesiące gwarancji, więc myślę że temat ruszy. A na czeskim OCP temat znają?
Zamieszczone przez mkania777
kapi napisał/a:
pytałem o tylne zawieszenie to oni problemu nie znają nawet w autach z fabrycznym gazem
czyli - da sie
Polska krajem kategorii ,,B"
mkania777 Nie przesadzajmy, w Niemczech sporo FLek widziałem z obniżonym tyłem.
Jak widać, ludzie o problemie nie wiedzą, nawet Ci z OCP. Każdy myśli, że tak ma być, no przecież mamy nowe auta. :wink:
Jak widać, ludzie o problemie nie wiedzą, nawet Ci z OCP. Każdy myśli, że tak ma być, no przecież mamy nowe auta.
no nie dziwie sie bo Polak lubi zawsze szukać dziury w całym i grzebać. Dobrze że chociaż czasami ma racje.
Widocznie Czesi podchodzą do tematu że skoro nie trze nadkole o koło to znaczy ze tak jest dobrze. A polak pierwsze co robi to leci z suwmiarką na odbiór auta :diabelski_usmiech
kapi napisał/a:
byłem na przeglądzie w czechach i nic takiego nie mówili
A przegląd jest w ramach gw?
Ale Ty byles zrobic przeglad, a ten nawet w Chinach mozesz zrobic, ale zglos im naprawe czegos w aucie i wtedy zobaczymy
[ Dodano: Sob 14 Lip, 12 15:21 ] lu5asz, I ile jest mm?? Ja mam miec te o stopien sztywniejsze. Springi przyszly, montaz dopiero w czwartek, bo nie maja wolnych miejsc :roll:
... Nie przesadzajmy, w Niemczech sporo FLek widziałem z obniżonym tyłem.
Jak widać, ludzie o problemie nie wiedzą, nawet Ci z OCP. Każdy myśli, że tak ma być, no przecież mamy nowe auta.
No właśnie auta ,nie motorówki :diabelski_usmiech , tego nawet nie trzeba mierzyć to widać...
Komentarz